  • Data: 2011-06-10 08:08:16
    Temat: Re: zmiana regulaminu w banku BPH
    Od: zak <r...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    > Akcjonariusze tych banków mogą mieć inne zdanie na temat "dymania
    > ludzi".

    To jest problem akcjonariuszy. Prawo powinno stać po stronie słabszego, a
    tymczasem okazuje się bezradne wobec pieniądza. W państwie prawa, a takim
    niestety nie jesteśmy takie praktyki są nie do pomyślenia.

    Mam nadzieję, że Polacy (bo na państwo nie liczę) wk...ą się któregoś
    dnia i jakiś bank doprowadzą do bankructwa może inne wówczas pójdą po
    rozum do głowy. Wiem zaraz powiesz o akcjonariuszach, ale jak wspomniałem
    jeśli dla kogoś liczy się wyłącznie zysk bez oglądania się na to w jaki
    sposób jest on generowany to taki ktoś mnie nie interesuje.