    From: "Mariusz" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Date: Sun, 7 Oct 2007 18:12:17 +0200

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:feacob$eq2$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Mariusz" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > w twoim
    >
    > Policjant nie ma obowiazku czekac. Moze, ale nie musi. Jak mu sie trafi
    > malo przyjemny petent to niby czemu mialby mu isc na reke. Ty bys nie
    > poszedl.

    Policjant powinien być opanowany i kierować sie rozumem a nie emocjami, to
    są za błahe sprawy żeby tak postępować. Ja tez bym się zdenerwował na
    policjanta gdybym mu spokojnie tłumaczył ze za 5 min ktoś przyjedzie a mimo
    wszystko policjant sprowadza lawetę bo mu sie spieszy, to nie jest
    odpowiedz, miał jakieś wezwanie do jednostki? pewnie niemiał, a nawet jeśli
    było jakieś wezwanie to zawsze do innego zdarzenia mógł podjechać inny
    patrol. Policjant chciał sie wykazać.