  • Data: 2009-09-30 21:09:46
    Temat: Re: zaproszenie do sądu w charakterze świadka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Czytający Usenet pisze:
    > Takowe otrzymałem. Sąd rejonowy, Wydział karny. Dzwonię by się dowiedzieć o
    > co chodzi bo kompletnie nie kojarzę osoby w sprawie której mam zeznawać,
    > pani z sekretariatu informacji nie udziela, osobiście tez niczego się nie
    > dowiem czego sprawa dotyczy. Sprawa jest z 2004 roku i jak na spokojnie
    > sobie nie przypomnę o co chodzi to w sądzie co najwyżej powiem że nie
    > pamiętam. Czy świadkom z zasady nie udziela się nawet okrojonych informacji
    > czego dotyczy sprawa, czy jest to zgodne z prawem?

    Udzielić informacji formalnie nie musi (a wręcz nie powinna) żadnej,
    niemniej jednak rozumny personel sekretariatu czasem udziela neutralnych
    informacji.

    W moim przypadku (wezwanie na styczeń 2009) dowiedziałem się
    telefonicznie, że sprawa dotyczy zdarzenia drogowego z 2003 (czy może
    2006? ale chyba 2003... znowu zapomniałem ;) ) roku.

    Inna sprawa, że taka opieszałość sądu to skandal...