  • Data: 2009-09-30 17:32:12
    Temat: Re: zaproszenie do sądu w charakterze świadka
    Od: piotrl <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Z zasady nie można udzielać świadkom informacji czego dotyczy sprawa i
    jest to
    jak najbardziej zgodne z prawem, bo właśnie o to chodzi, żeby
    świadkowie nie rozmawiali
    ze sobą przed rozprawą i nie ustalili jednej wersji wydarzeń.

    Jak powiesz przed sądem, że nic nie pamiętasz, to sąd odczyta to
    zeznania
    i wtedy będziesz mógł się do tego ustosunkować i albo je podtrzymać,
    gdy sobie przypomnisz,
    albo też sprostować to co będziesz chciał.

    Na wezwaniu musi być podane w sprawie kogo jesteś wzywany, tzn. podane
    jest nazwisko oskarżonego nie zawsze jest podane z jakiej
    kwalifikacji jest sprawa.