eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozapomniałem dokumestów samochodu z domu-zapłaciłem 700zł › Re: zapomniałem dokumestów samochodu z domu-zapłaciłem 700zł [OT]
  • Data: 2003-10-26 22:58:48
    Temat: Re: zapomniałem dokumestów samochodu z domu-zapłaciłem 700zł [OT]
    Od: "FXD.01001" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Sołtysiak wrote:

    > mam problem z Policją. Zapomniałem dokumentów samochodu z domu co
    > kosztowało mnie 700 zł.

    mialem identyczna sytuacje, z tym, ze skrecalem na tam gdzie skrecac nie
    mozna i nie zauwazylem radiowozu za mna; dokumentow rowniez nie mialem -
    wlasciwie to mialem tylko prawo jazdy, a wlasciwie samo zdjecie z prawo
    jazdy (wypralo sie) - dostalem w sumie 200 zl mandatu i 4 punkty (chyba)
    karne

    wniosek z tego taki, ze policjanci to tez czasami ludzie lub miales pecha

    --
    FXD.01001
    o maila pytaj mnie na grupie

    PS do domu wrocilem swoim samochodem a wczesniej na moje zapytanie czy moge
    wracac do domu samochodem bez papierow milszy policjant stwierdzil, ze
    "blogoslawienstwa dac mi przeciez nie moze" :)