  • Data: 2003-10-28 20:50:02
    Temat: Odp: zapomniałem dokumestów samochodu z domu-zapłaciłem 700zł
    Od: "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Tomasik

    > Byłem przekonany, że pisząc o "papierach" miałeś na myśli OC i dowód
    > rejestracyjny. jeśli miałeś OC, to na jakiej podstawie odholowano pojazd?
    > Zgodnie z Prawem o ruchu drogowym:

    Pisząc o "papierach" miałem na myśli wszystkie papiery. Mam je razem z
    dowodem, paszportem OC i prawko itp....
    Nie spieram się, że zgodnie z prawem Policjant mógł zarządać odholowania
    pojazdu. Ale dlaczaego do jasnej cholery na parking za który wraz z
    holowaniem przez 3 km zapałciłem 500 zł!!! (stał tam 1H.). Dlaczego ta
    usługa "depozytowa" jest droższa niż standardowe odcholowanie na prośbę
    kierowcy o 1000%!!!!! Pewnie ktoś dostał w łapę!!

    A moja żona nie miała możliwości dostarczenia papierów w przeciągu 10 minut
    do patrolu, który właś miał się "zwijać". Sprawa działa się o 40 km od domu.

    ŁAPÓWKARSTWO!! Jakie są ceny za hol i depozyt w Twoim mieście????? Zapraszam
    do porównania.... I powiedzcie jeszcze, czy macie wybór jaka firma ma to
    uczynić? Bo ja nie mialem - co chyba nie jest zgodne z prawem handlowym....

    ŁAPÓWKARSTWO!!!

    MS