  • Data: 2003-03-31 12:48:52
    Temat: Re: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gz wrote:

    > dwa lata temu kupilem dysk do komputera
    > (gwarancja na 33 miesiace). zepsul sie i oddalem
    > go w miejscu zakupu do naprawy, co w praktyce
    > bedzie wiazalo sie z wymiana na nowy.
    > czy gwarancja na wymieniony dysk biegnie od poczatku,
    > (znowu 33 m-ce), czy tez jest kontynuacja poprzedniej
    > czyli jeszcze przez 9 miesiecy? w karcie gwarancyjnej
    > nie mam niestety zadnego zapisu na ten temat.

    Czy gwarancja była na dysk, czy na komputer?
    Jeśli na dysk to inni ci pisali. Jeśli na cały komputer to nie ma lekko
    - to nie jest wymiana komputera tylko jego naprawa i gwarancja nie
    biegnie od nowa. Jeśli nic w ostatnich latach nie zmieniło się w
    przepisach to wydłuża się tylko o czas naprawy.

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,