eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku? › Re: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
  • Data: 2003-03-31 12:13:21
    Temat: Re: wymiana wadliwego towaru - czy gwarancja od poczatku?
    Od: gz <g...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Albercik napisał(a):

    > > jeżeli wymieniony zostanie na nowy, to gwarancja biegnie na nowo,
    > >
    >
    > i mam nadziej ze masz to zaznaczone w karcie gwarancyjnej - to ze dysk byl
    > wymieniony i date.
    >
    > Pozdrawiam
    > Albercik

    w obecnej chwili to mam tylko potwierdzenie, ze zostawilem dysk w naprawie.
    sprzedawca twierdzil, ze w znakomitej wiekszosci przypadkow dyskow nie
    naprawia sie tylko wymienia na nowy.
    rozumiem, ze przy odbiorze dysku domagac sie zapisu, ze w dniu xx.xx.2003
    dysk o nr xxxx zostal wymieniony na nowy o nr xxxx.
    czy to wystarczy czy powinno byc cos wiecej, chocby domagac sie wydania
    nowej karty gwarancyjnej.
    --
    Grzesiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1