  • Data: 2020-07-10 13:22:38
    Temat: Re: wymiana dowodu osobistego zmiana adresu zameldowania
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-07-2020 o 13:15, Liwiusz pisze:
> [...]
    ents/POL/B/docs-per-category.html

    > Dyskusja jest o starych dowodach.

    Wiem, ale oficjalna informacja (i z tego co pamiętam w ustawie też się
    to znalazło), że ponieważ dana ta przestała być integralną częścią
    nowych dowodów, toteż nie trzeba zmieniać dowodu, jeśli zmieniamy
    meldunek, bo to nie ma sensu i generuje niepotrzebne koszty. Z tego co
    pamiętam był zapis, że dana ta dowodzie przestaje być daną wiarygodną.
    --
    http://kaczus.zrzeda.pl