  • Data: 2005-08-30 13:27:25
    Temat: Re: wymiana dowodu osobistego - odpis aktu małżeństwa
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Baczek napisał(a):

    > Jak ja wymienialem dowod, to zrobili sobie sero mojego AM
    > i oryginal mi oddali.

    Jak zmieniałem DO zostałem poproszony o odpis do wglądu, dane
    wprowadzono do (chyba) PESEL-a i parę miesięcy później żona nie miała
    już żadnych problemów.

    A tak apropos przepisów
    http://www.mswia.gov.pl/index.php?dzial=72&id=30

    Do wniosku załącza się:

    4. odpis skrócony aktu małżeństwa wraz z adnotacją o aktualnie używanym
    nazwisku. Przy wymianie dowodu osobistego, jeżeli dane zawarte w
    dowodzie osobistym nie uległy zmianie, a w dokumentacji dowodowej
    znajdują się odpisy akt stanu cywilnego wnioskodawcy ponowne złożenie
    odpisów skróconych aktów stanu cywilnego nie jest wymagane;

    M.