  • Data: 2007-09-25 05:19:04
    Temat: Re: warunki zabudowy - czy wolno nam kazac co mamy budowac ?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 24 Sep 2007 07:54:42 -0700, j...@y...com napisał(a):
> [...]

    [...]

    > Chodzi mi o to iz zamiast kazac nam budowac domki jednorodzinne
    > powinna byc mozliwosc budowy budynkow wielorodzinnych aby ceny spadly
    > i podaz mieszkan sie zwiekszyla.
    >
    > Jesli budynek lub uslugi nie sa uciazliwe, nie ma dymu, zapachu albo
    > halasu, to czemu nie pozwolic na to ?

    Od kiedy to mrówkowiec w którym mieszka kilkaset osób nie jest uciążliwy?

    > A czy Pan ma wplyw jacy sasiedzi sie kolo Panskiego domu / mieszkania
    > wprowadzili ? Moze to zlodzieje, mordercy, gangsterzy... jesli Pan
    > osobiscie nie odczuje kim sa, nigdy sie pan nie dowie. A wtedy,
    > zabroni Pan komos sie wprowadzic obok do mieszkania ?

    W osiedlu domków jednorodzinnych w obrębie najbliższych 100m masz może z
    5-10 domków. Gdy zamiast nich stanie blok, to zamiast 20-30 sąsiadów nagle
    robi się ich 300. Trochę więcej osób które mogą być mordercami, gangsterami,
    złodziejami - tym bardziej, że są z reguły gorzej sytuowani niż mieszkańcy
    domków (w końcu nie było ich stać na domek, tylko na mieszkanie).

    > Jesli ktos po 22;00 halasuje, to od tego jest Straz Miejska, Policja
    > jesli jest wieksza afera.

    Prawdopodobieństwo, że wzywanie tych służb będzie potrzebne jest dużo wyższe
    jeśli obok stanie blok.

    > Chodzi mi o to iz w naszym kraju zmusza sie nas do placenia okolo
    > 300tys za kawalerke w Warszawie albo 500tys za dom pod Warszawa.

    Chodzi o to, że jak ktoś płaci 500tys za dom pod Warszawą to nie ma ochoty
    mieć naprzeciwko mrówkowca.

    > Nawet w USA, tak bogatym i wysoko rozwinietym kraju mozna stawiac
    > domki w mieście na dzialce 100 m2.
    > A u nas ? 800m2 albo 1200m2.

    To ciekawe, jakim cudem na moim osiedlu domki stoją na działkach przeciętnie
    3-4 ar...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944