  • Data: 2009-01-24 10:36:19
    Temat: Re: wada auta uzywanego po 8 miesiacach.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    staszek pisze:

    > nie obrazam sie jednak nie masz racji. skoro mowie ze usterke zauwazylem
    > po paru dniach to dlaczego twierdzisz ze kupilem strucla swiadomie.

    Ok, założyłem że o ubywającym płynie wiedziałeś w dni zakupu.
    Ale to nie zmienia kwestii że ewentualne pretensje należało podnosić po
    tych paru dniach kiedy zauważyłeś objawy awarii, a nie po 8 miesiącach.

    Teraz już nikt Ci nie zagwarantuje że uszkodzenie nie powstało po
    zakupie samochodu (w szczególności nawet że nie było skutkiem już
    Twojego zaniedbania związanego z brakiem płynu).

    Jeżeli chodzi o zasadnicze pytanie to musisz dowieść że on wiedział o
    pękniętej głowicy i celowo to zataił.
    Nie wyobrażam sobie tego inaczej niż znaleźć mechanika do którego on
    pojechał i udowodnić że widział o pękniętej głowicy.
    Jeżeli podchodził do eksploatacji samochodu tak jak Ty, czyli na
    ubywający płyn reagował jedynie dolewaniem nowego to możliwe że nigdy u
    mechanika nie był z tym problemem.