eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawounieważnienie egzaminu państwowego czy też klasówki w szkole › Re: unieważnienie egzaminu państwowego=?ISO-8859-2?Q?czy_te=BF_klas=F3wki_w_szkole?=
  • Data: 2010-03-24 09:05:55
    Temat: Re: unieważnienie egzaminu państwowego=?ISO-8859-2?Q?czy_te=BF_klas=F3wki_w_szkole?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Kiedyś było tak samo. Tylko niektórzy dawali się dymać i pozwalali na
    > robienie powtórek materiału często, czy też brali prace domową na
    > święta czy ferie. Ale byli też tacy, co sobie nie pozwalali na to, bo
    > jest to niezgodne z kodeksem ucznia.

    hehe, miałem taką nauczycielkę od chemii, która robiła kartkówki
    krótkie, 5 minut, losowo jedno pytanie, na początku każdej lekcji.

    Co ciekawe, robiła nawet jak jak były dwie lekcje pod rząd, wtedy na
    drugiej była kartkówka z pierwszej ;-)

    I na wstępnym na studia napisałem chemię lepiej niż inne przedmioty -
    praktycznie wcale się z niej nie przygotowując.

    Nie ma to jak mały stres.

    --
    Pozdro
    Massai