  • Data: 2003-01-28 15:07:45
    Temat: Re: umowa uzytkowania - w jakim jezyku???
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znalazłam ustawę! Nie jest aż tak źle:)
    > Art. 8.1. Jeżeli stroną umowy, której wykonanie ma nastąpić na
    terytorium
    > Rzeczypospolitej Polskiej, jest podmiot polski, umowę sporządza się w
    języku
    > polskim.

    Kiepska sprawa, bo moj znajomy (podmiot polski) podpisal umowe o
    swiadczeniu uslug w miejscu wskazanym, w tym rowniez za granica. W dwoch
    jezykach. Wiec jesli ktos sie uprze, to czesto mozna dodac klauzule, ze
    wykonywanie takichatakich czynnosci moze nastepowac poza terytorium RzP...
    :-)
    Co wtedy, ktory tekst jest obowiazujacy, jesli sie nie zapisze tego
    wprost?

    Michal.