  • Data: 2012-01-31 16:32:32
    Temat: Re: umowa najmu - wielu najemców
    Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem wrote:

    > Ale po co mam tak robić, skoro teraz mam tak, że wtedy mówię drugiemu
    > żeby zapłacił, bo jak nie to papatki?

    Ale masz dwa podmioty do użerania się, dwa przelewy, generalnie dwa razy
    więcej roboty.
    Sam zresztą widzisz. No i ty będziesz musiał szukać drugiego sublokatora. A
    jak ten pierwszy powie, że on nie chce mieszkać z tym, którego znajdziesz?
    Masz coś o tym w umowie? Wątpię.
    A tak, NIE INTERESUJĄ cię ich wzajemne problemy, masz jeden podmiot do
    komunikacji, itd.
    "Kukały kukułki, że niedobre spółki..."
    Albo naukowo - mnożenie bytów zawsze psuje efekt.

    > Jedynie to wypowiedzenie ...

    no... jedynie... :))

    moon