eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouciazliwi sasiedzi... [czy da sie cos zrobic z takim przypadkiem] › Re: uciazliwi sasiedzi... [czy da sie cos zrobic z takim przypadkiem]
  • Data: 2004-01-29 19:43:44
    Temat: Re: uciazliwi sasiedzi... [czy da sie cos zrobic z takim przypadkiem]
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik pamana napisał:

    >ja mam podobny problem tylko ,z emoja rodzina jest szanowana -lekarze-z
    > dorosłą córka.
    > wszelkie prace remontowe pan zaczyna po 20 ,czyli jeszcze nie ma ciszy
    > nocnej ale jakies zasady kultury chyba jeszcze panuja.
    > kłótnie miedzy córk a a pania doktor słychac jakby dziala sie u mnie w
    > mieszkaniu.
    > co zrobic?
    > po 22 wzywamy policje a przed 22?

    Cierpimy. Nade mna mieszkala "gwiazda" pewnego zespolu na B. i tez mi
    sie wydawalo, ze na poziomie i wogole, ale niestety tylko mi sie
    wydawalo. Na szczescie stwierdzila, ze sobie nieprzytulnie urzadzila
    mieszkanie, wiec je sprzedala i sie wyprowadzila. Krzyzyk na droge.

    A na 3cim pietrze mieszka gosc, ktory remonty zaczyna juz od 23:-)))
    --
    Pozdrawiam,
    Edytka