  • Data: 2010-05-08 16:09:23
    Temat: Re: telewizja - n, zmiana regulaminu
    Od: "Vasco" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,

    > Wczoraj otrzymalem pismo informujace o zmianie regulaminu i cennika
    > swiadczenia uslug przez telewizje n. Zgodnie z nowym cennikiem bede placil
    > wiecej za te same uslgi/pakiety. Nie akceptuje tej zmiany, skladam
    > wypowiedzenie a n nie moze zadac ode mnie rozszen z tytuly przedwczensie
    > rozwiazanej umowy, right ?
    >
    > Ile mam czasu na wyslanie pisma do n-ki [2 tygodnie ?] i od kiedy ten czas
    > biegnie? Wg pisma od 1 maja, czyli do 15 maja. Pismo nadali 30 kwietnia a
    > otrzymalem je 7 maja.

    Wg starego regulaminu powinni Cię powiadomić minimum jeden okres
    rozliczeniowy wcześniej - a więc do końca kwietnia ("Informacja o zmianach
    Regulaminu zostanie doręczona Abonentowi z wyprzedzeniem co najmniej jednego
    Okresu rozliczeniowego przed terminem wprowadzenia tych zmian w życie.").
    Termin to 14 dni od daty otrzymania.

    N-ka upiera się jednak, że wypowiedzenie musi dotrzeć do nich do 15 maja
    (nie liczy się data wysyłki!). Właśnie prowadzę już dość długą
    korespondencję z pewną panią konsultantką, która "nie widzi", że jej
    pracodawca łamie swój regulamin. Nawet w pewnym momencie napisała, że nowy
    regulamin znajduje się na ich stronie www więc jest mi znany... :)

    Pozdrawiam,
    Vasco