  • Data: 2010-05-09 11:20:38
    Temat: Re: telewizja - n, zmiana regulaminu
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Vasco pisze:

    > Aha, pamiętaj, że jak masz jakąś promocję (umowę na czas określony), to te
    > zmiany Cię nie obowiązują - będziesz płacił tyle na ile podpisałeś umowę.

    hej

    moglbys to rozwinac ? raczej wiekszosc uztkownikow korzysta z jakis tam
    promocji i przez to ma umowe na czas okreslony. po zakonczeniu promocji
    z reguly umowa przechodzi na czas nieokreslony i mozna ja wypowiedziec
    zgodnie z okresem wypowiedzenia w kazdym momencie.

    jezeliby bylo tak jak piszesz tzn. ze zmiana dotyczy tylko uzytkownikow
    z umowa na czas nieokreslony ?

    jak masz jakis punkt z regulaminu ktory tak stanowi to bede wdzieczny za
    jego podeslanie

    pzdrw,