  • Data: 2009-11-23 23:39:17
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:heeeb8$rhi$1@inews.gazeta.pl...

    > To akurat głupota robić takie rzeczy... dziś w radiu słuchałem dość
    > ciekawej audycji, zadzwonił pewien Pan, który mówił o pensjach
    > nauczycieli religii w polskich nieprywatnych szkołach - za których
    > zobowiązani są płacić wszyscy podatnicy (czytaj także bezwyznaniowi)
    > oraz finansowania robót budowlanych kościołów (także takich które de
    > facto nie są zabytkami!) z budżetu państwa.

    Z drugiej strony wyznawcy kreacjonizmu są zmuszani płacić ze swoich
    podatków pensje nieprawomyślnych nauczycieli historii, biologii i
    geografii uczących "bezwartościowych bzdur".

    Inna kwestia że gdyby tych chętnych do uczenia się religii nie było, to
    i katechetów chyba by się nie zatrudniało.

    U mnie w liceum zainteresowanie religią było na tyle niewielkie, że
    klasy były łączone, a katecheta miał mało zajęć i pracował w kilku
    szkołach żeby uzbierać etat.

    Więc poniekąd wynika to z zainteresowania tematem.