  • 41. Data: 2007-07-01 11:10:23
    Temat: Re: świadek usiłowania zabójstwa
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 30 czerwca 2007 10:37
    (autor Sowiecki Agent
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f654p6$9l$1@inews.gazeta.pl>):

    > zrobily zdjecia wtedy gdy wyjmowaly dzieci do wazenia a akurat te
    > dzialania sa dozwolone(wazenie) wiec twoje porownanie jest nieconie na
    > miejscu

    Taaaaaa... I do ważenia przenosiły w kieszeni fartucha... Ciebie mama nosiła
    w fartuchu, ale nie każdy tak miał i nie każdy uznaje to za normę.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,
    h...@k...com.pl, p...@f...hu, i...@h...pl

  • 42. Data: 2007-07-01 11:12:36
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 30 czerwca 2007 10:37
> [...]

    idź dalej: Wyrafinowana chytra matka doprowadziła na śmierci własnego
    dziecka, żeby potem oskarżyć całkiem normalną pielęgniarkę noszącą dziecko
    w kieszeni po szpitalu.

  • 43. Data: 2007-07-02 09:28:42
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Wrak Tristana napisał(a):
> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <f654p6$9l$1@inews.gazeta.pl>):

    > Taaaaaa... I do ważenia przenosiły w kieszeni fartucha...

    umiesz czytac debilu? Przedpisca stwierdzil ze wyjecie dziecko z
    inkubatora jest na rowni traktowane z odlaczeniem kogos od respiratora.
    po z atym one nie wkladaly dziecko a przylozyly od wewnetrznej strony
    kieszeni fartucha.

    Ciebie mama nosiła
    > w fartuchu, ale nie każdy tak miał i nie każdy uznaje to za normę.

    mnie przynajmniej ktos nosil.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 44. Data: 2007-07-02 09:29:07
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Wrak Tristana napisał(a):
> [...]
    >
    > idź dalej: Wyrafinowana chytra matka doprowadziła na śmierci własnego
    > dziecka, żeby potem oskarżyć całkiem normalną pielęgniarkę noszącą dziecko

    no i po to to pierdolenie?

  • 45. Data: 2007-07-04 09:01:41
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 2 lipca 2007 11:28
    (autor Sowiecki Agent
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f6agg5$re3$1@inews.gazeta.pl>):

    > umiesz czytac debilu?

    Nie mów do mnie debilu debilu, bo nie jesteśmy braćmi.

> [...]
    > inkubatora jest na rowni traktowane z odlaczeniem kogos od respiratora.
    > po z atym one nie wkladaly dziecko a przylozyly od wewnetrznej strony

    hehehehehe

    > Ciebie mama nosiła
    > mnie przynajmniej ktos nosil.

    no... W fartuchu do chlewa i tam cię zamienili przypadkiem :-P

  • 46. Data: 2007-07-05 14:57:59
    Od: jk <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Jun 2007 08:11:53 -0400, Jasek napisał(a):

> [...]
    > psychiatryka osoby niewygodne (byl artykul kilka tygodni temu, nie
    > wspomne gdzie), ze na zakonczenie procesu trzeba czekac latami, ze
    > prawnik kosztuje majatek, ze mozna wydymac czlowieka z jego wlasnosci, o
    > tym ze sa rowni i rowniejsi wobec prawa (vide pewna olimpijka, syn
    > prezydenta, czy chlopek rozsypujacy zboze) i dziesiatki innyc przykladow.
    >
    > Dzieki temu, ze sa koszmarne procesy, adwokaci rwa sie do pracy,
    > przestrzeganie przepisow BHP jest powszechne. Pracodawca natychmiast
    > wywali pracownika, jezeli ten np. bedzie chodzil po budowie bez kasku,

    Racja w 100 %