  • Data: 2009-07-22 12:21:30
    Temat: Re: strona www + jakie prawo
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "albert" <q...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:h46e6q$c0$1@news.onet.pl...

    > Sprawa jest bardziej skomplikowana niż się wydaje. Jakiś czas temu
    > znalazłem w sieci ciekawe info dotyczące stron WWW w języku niemieckim.
    > Nie uwierzycie, ale wystarczy, że wasza strona jest w języku goethe'go a
    > już podpada pod prawo niemieckie, z wszelkimi tego konsekwencjami. U
    > niemców np. bardzo przywiązuje się wagę do plików impressum itp. które
    > m.in. identyfikują właściciela strony. Wydawało by się, że robiąc w np.
    > Polsce strony dla Polaków na polskim serwerze a tylko w języku niemieckim
    > (taki foch ;)) Niemcy nic do tego nie mają. Otóż nic bardziej mylnego o
> [...]

    Przecież to jakiś absurd. Mając stronę w Polsce, będąc obywatelem Polskim w
    żadnym wypadku nie muszę sięinteresowac Niemieckimi przepisami normujacymi
    działanie mojej strony. Nie mam najmniejszego obowiązku znać niemieckiego
    prawa, nawet gdy moja strona jest także w niemieckiej wersji językowej

    Pozdrawiam Przemek