  • Data: 2009-07-22 13:35:24
    Temat: Re: strona www + jakie prawo
    Od: "albert" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież to jakiś absurd. Mając stronę w Polsce, będąc obywatelem Polskim
    > w żadnym wypadku nie muszę sięinteresowac Niemieckimi przepisami
    > normujacymi działanie mojej strony. Nie mam najmniejszego obowiązku znać
    > niemieckiego prawa, nawet gdy moja strona jest także w niemieckiej wersji
    > językowej

    Wiem, sam tak uwazam, pisze tylko o tym co przeczytalem... to bylo dawno
    wiec linka juz nie mam, ale pamietam dobrze :)
    generalnie sytuacja jest taka, ze w Polsce jest pelno przepisow (duzy %
    debilnych) i malo kto sie do nich stosuje. malo kto tez za nie
    odpowiada..chyba, ze na zasadzie "a gdzie masz ch...u czapeczke" - czyli jak
    komus podpadniesz. nauczeni takim podejsciem do prawa mamy potem spore
    problemy jesli tak zlewamy prawo za granica...