  • Data: 2009-05-29 07:56:52
    Temat: Re: street view i ?
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-05-24 22:47, Jacek Osiecki pisze:

    > Choćby po to, by mógł do niego zadzwonić znajomy który numer do Kowalskiego
    > zgubił albo go po prostu nie ma...

    Zupełnie mnie to nie przekonuje.
    Twierdzisz, że mam się zgadzać na tony spamu smsowego i ciągłe telefony
    od jakiś akwizytorów tylko po to by ułatwić pół-głupiemu (bo zgubił
    numer lub nie jest w stanie załatwić sobie od innego mojego znajomego)
    koledze?

    Inna sprawa jak prowadze dg, wtedu CHCĘ by mój numer był jak najszerzej
    znany, gdy to mój prywatny numer to ja decyduje kto go będzie znał