    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stłuczka z sarną
    Date: Mon, 12 Nov 2012 19:29:49 +0100

    On 2012-11-12 09:51, januszek wrote:
    > Maciek napisa?(a):

    > Po co to kpiny? Odpowiedzialnosc zarzadcy drogi oraz wlasciciela
    > zwierzecia nie jest dla Ciebie jasna?

    Dla mnie nie jest jasna. Bo to w sumie absurd.

    Ludziom sie w "dupach" poprzewracalo. Zamiast byc normalnie jak w zyciu
    - jeden zgubi a drugi znajdzie a przypadek losowy takim pozostaje to
    zaczynaja sie doszukiwac jak wyciagnac kase.

    Jak sie jeszcze ubezpieczyl to ok, placi i ma. Ale w takim przypadku.

    Hmm, no i o jakiej "odpowiedzialnosci" za zwierze mowimy? Zupelnie bez
    sensu.

    --
    Pozdrawiam,
    mk4