eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"rownosc" wobec prawa... niebezpieczny podpalacz na wolnosci! › Re: "rownosc" wobec prawa... niebezpieczny podpalacz na wolnosci!
  • Data: 2012-02-23 11:32:17
    Temat: Re: "rownosc" wobec prawa... niebezpieczny podpalacz na wolnosci!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.02.2012 12:13, Tomasz Pyra pisze:

    > Zresztą sąd chyba nie powinien stosować aresztu w sytuacji kiedy szansa na
    > skazanie kogoś jest realnie bliska zeru.

    Jakby wymiar sprawiedliwości działał prawidłowo, to szansa jego skazania
    byłaby bliska jedności... alternatywą byłoby przymusowe leczenie
    psychiatryczne.

    Swoją drogą ja mam nadzieję, że jak znowu będzie próbował, to go ktoś
    przyłapie i skurwysynowi kark skręci... Niechcący oczywiście, w
    "pomroczności jasnej".