eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworejestracja rozmów telefonicznych › Re: rejestracja rozmów telefonicznych
  • Data: 2004-03-21 12:16:41
    Temat: Re: rejestracja rozmów telefonicznych
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Kyniu" <k...@U...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:zjkmf6669uql.4msd21b5hbx5.dlg@40tude.net...
    > Sun, 21 Mar 2004 01:46:15 +0100, na pl.soc.prawo, HooK napisal(a):
    >
    > > Czy wedle polskiego prawa nagranie kazdej rozmowy przychodzącej do firmy
    (za
    > > zgodą pracownika/ów oczywiście) jest zgodna w 100% z prawem polskim i
    może
    > > być użyta jako dowód w sprawie przeciwko klientowi czy nie ?
    >
    > Nie, chyba że klient zostanie uprzedzony o tym fakcie i wyrazi nan zgode.
    > Dlatego coraz czesciej dzwoniac na jakas infolinie mozna uslyszec formulke
    > w stylu "Uprzejmie informujemy iz rozmowa telefoniczna moze byc
    > monitorowana lub rejestrowana celem stalego ulepszania jakosci
    swiadczonych
    > przez nas uslug". No i klient w grucie rzeczy jest w kropce bo jak sie nie
    > zgadza to powinien sie rozlaczyc, jak sie nie rozlacza znaczy sie przyjal
    > do wiadomosci i sie zgodzil (tyle ze jest to zgoda dorozumiana a nie
    > wyrazona wprost przez klienta co dalej budzi watpliwosci, bo powiedzmy ze
    > powiedzial "nie zgadzam sie" a rozmowa trwa dalej i jest rejestrowana).

    dlatego zaraz po tej zapowiedzi wstawiasz formułke" jesli nie zgadzaja się
    państwo na nagrywanie to proszę się rozłączyć" przykład infolinia mBank


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1