eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworejestracja rozmów telefonicznych › Re: rejestracja rozmów telefonicznych
  • Data: 2004-03-21 11:14:13
    Temat: Re: rejestracja rozmów telefonicznych
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sun, 21 Mar 2004 01:46:15 +0100, na pl.soc.prawo, HooK napisal(a):

    > Czy wedle polskiego prawa nagranie kazdej rozmowy przychodzącej do firmy (za
    > zgodą pracownika/ów oczywiście) jest zgodna w 100% z prawem polskim i może
    > być użyta jako dowód w sprawie przeciwko klientowi czy nie ?

    Nie, chyba że klient zostanie uprzedzony o tym fakcie i wyrazi nan zgode.
    Dlatego coraz czesciej dzwoniac na jakas infolinie mozna uslyszec formulke
    w stylu "Uprzejmie informujemy iz rozmowa telefoniczna moze byc
    monitorowana lub rejestrowana celem stalego ulepszania jakosci swiadczonych
    przez nas uslug". No i klient w grucie rzeczy jest w kropce bo jak sie nie
    zgadza to powinien sie rozlaczyc, jak sie nie rozlacza znaczy sie przyjal
    do wiadomosci i sie zgodzil (tyle ze jest to zgoda dorozumiana a nie
    wyrazona wprost przez klienta co dalej budzi watpliwosci, bo powiedzmy ze
    powiedzial "nie zgadzam sie" a rozmowa trwa dalej i jest rejestrowana).

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | |/ / _ _ _ (_)_ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1