  • Data: 2004-04-20 13:04:16
    Temat: Re: przymusowe wymeldowanie i eksmisja bylego meza
    Od: "wowka" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:c635ec$1bkm$3@news2.ipartners.pl...
    > Czy ktoś się ulituje i poda wreszcie ten komentarz?

    napisz dokładnie co orzekł sąd, bo ja rozumuję tak: był rozwód, potem był
    podziiał majątku dorobkowego i sąd uznał, że mieszkanie stanowi majątek
    odrębny żony. Dlatego przy podziale majątku mieszkania po prostu nie wziął
    pod uwagę. Żona chce go teraz wyrzucić. Dobrze zrozumiałem?
    wiec robi tak: żadnych zagrywek siłowych, typu "zajmujemy mieszkanie pod
    nieobecność męża i zmieniamy zamki". Wtey przegramy sprawę o ochronę
    posiadania. Policja nic nam nie pomoże bo to nie jej działka. Piszemy po
    prostu pozew o ekzmisje i tylko w ten sposób sprawę załatwiamy ostatecznie.
    zagrywka siłowa jest bezsensownym pomysłem.

    wowka