  • Data: 2004-04-19 16:03:10
    Temat: Re: przymusowe wymeldowanie i eksmisja bylego meza
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    wowka wrote:

    > to typowa sprawa cywilne, prokuratura odmówi wszczęcia postępowania kierując
    > strony na drogę procesu cywilnego, bo faktycznie mąż żadnego przestępstwa
    > nie popełnił. Zerknij do komentarza, bo nie będę go tu cytował, tak samo jak
    > wielu orzeczeń wyjaśniających istotę przestępstwa naruszenia miru domowego.

    Cóż, jak wspominałem - jestem matematyk/informatyk i kieruję się przy
    interpretacji logiką ;)

    Prawo niestety jak widać nie zawsze, więc jednak jakbyś mógł podać ten
    komentarz, to byłbym zobowiązany ;)

    > skąd wiesz, że została rozwiazana, Sąd nie mógł przyznać posiadania, bo o
    > takich rzeczach się nie orzeka przy rozwodzie czy podziale majątku, ustalił
    > jedynie, że lokal nie wchodzi w skaład majątku dorobkowego, a stanowi
    > majątek odrębny żony. Nie oznacza to, że facet przebywa tam nielegalnie albo
    > że umowa użyczenia została rozwiązana.

    Jeśli była - to ustnie. Czy coś pomoże wysłanie np. poleconym do niego
    wypowiedzenia ustnej umowy, zawartej na czas trwania małżeństwa?