eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z bankiem --- zle zaksiegowana kasa co mozna z tym robiv › Re: problem z bankiem --- zle zaksiegowana kasa co mozna z tym robiv
  • Data: 2011-01-07 23:37:13
    Temat: Re: problem z bankiem --- zle zaksiegowana kasa co mozna z tym robiv
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/7/2011 3:39 PM, bartek wrote:
    > witam
    > uzywam karty kredytowej jednego z dosc znanych i cenionych bankow na
    > rynku polskim.
    >
    > sprawa wyglada tak
    > ze otrzymalem zwrot za pewien towar za ktory kiedys zaplacilem
    > w wysokosci 1035dolarow
    >
    > niestety bank to zle zaksiegowal....
    > wyszlo na to ze mam jeszcze do splacenia 1650zl.... a tych dolarow na
    > zwrocie wogole nie widac... gdybym nie sprawdzal nie liczyl nie doszedl
    > bym do tego
    > 2h rozmawialem z konsultantem ktory sie juz sam zakrecil i nie weidzial
> [...]
    strasznie ogólnikowe to.
    najlepiej by bylo jakbys w matematyce posługiwał sie liczbami a nie
    słowami, czyli data, kwota

    co to znaczy zle zaksiegowal? krzywo czy jak?
    napisz konkretnie, nie zaksiegowal, zaksiafowal ze złą datą, zaksięował
    złą kwotę, policzył/niepoliczył odsetek itp itd.

    narazie to nic sie doradzic.

    chodzic do gazety sobie mozesz, jak ci to ulzy, ale jakies tabletki
    działają szybciej i lepiej

    sprawdz w regulamnie karty czy masz obowiazek spłacać sporne transakcje,
    ja mam, ze spłacie podlega tylko to co jest bezsporne.
    wpłać.spłać to co jest oczywiste, reszte pisemnie składasz reklamacje.
    i tyle.