eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z bankiem --- zle zaksiegowana kasa co mozna z tym robiv › Re: problem z bankiem --- zle zaksiegowana kasa co mozna z tym robiv
  • Data: 2011-01-09 16:35:41
    Temat: Re: problem z bankiem --- zle zaksiegowana kasa co mozna z tym robiv
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/9/2011 5:00 AM, bartek wrote:

    > link do zdjecia z wyciagu
    > splata ktora widac jest automatycznie zawsze robiona na calosc
    > kwota ktora widac w obciazeniach i do splaty po zsumowaniu daje kwote
    > zwrotu..... dziwny zbieg okolicznosci?
    >

    > tak sie tutaj madrzycie a ciekawe czy ktorys/as z Was chcialby miec
    > konto w banku w ktorym trzeba ciagle sprawdzac od chwili pomylki
    > rachunki itp
    > chyba nie w tym rzecz...
    > ja wiem ze kazdy z was jest dyrektorem banku albo salonu samochodowego i
    > kwota rzedu 3tys zl to jak zaliczka na bulki do sklepu

    zaraz powoli.
    to jest kredytówka, tak?
    ta spłata 1002,94 to jest za poprzedni okres zdaje sie, tak?
    czyli jakby byla na poczatku miesiaca to saldo mialbys zero, tak ?

    no to liczmy

    wydatki 1405.34 PLN
    zwroty 1031.84 USD razy powiedzmy 2.95 = 3043.928

    do zapłaty okolo , bo kurs dolara byl inny = (minus) -1638.5 zl

    No to co ci sie nie zgadza?
    Widzisz literki CR przy kwocie do spłaty? I widzisz ze kwota minimalna
    do spłaty wynosi zero.

    Masz nadpłatę na koncie karty kredytowej bo miałes wiecej zwrotów niż
    wydatków.
    Rozliczy sie na natepnym wyciągu, gdzie mimo wydatków dalej do spłaty
    będziesz miał zero lub niewiele jesli wydasz ponad 1690.18 zl

    A teraz bardzo ładnie duzymi literami napisz słowo przepraszam.