  • Data: 2003-06-28 19:35:37
    Temat: Re: prawo pracy - wypowiedzenia i odprawy c.d.
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "baya" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bdkm6q$q3c$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > (To likwidacja stanowisk pracy jest z powodów ekonomicznych, a rozwiązanie
    > umowy za porozumieniem).
    > A jak jest z zasiłkiem dla bezrobotnych po ewentualnym zwolnieniu?
    > I jeszcze jedno pytanie - jeśli pracownik nie zechce zatrudnić się na
    > proponowanym stanowisku, czy wówczas ma prawo do odprawy?

    jak dla mnie tez cos nie gra, jesli pracodawca rozwiazuje z toba umowe z
    przyczyn ekonomicznych, czyli likwidacja zakladu to jest to rozwiazanie
    umowy z winy zakladu pracy i nalezy ci sie odprawa, jesli pracodawca,
    zmienia adres, chce zmienic ci stanowisko itp i ty nie zgadzasz sie na
    podpisanie nowej umowy to tez jest to rozwiazanie umowy z winy pracodawcy,
    natomiast jesli jest to za porozumieniem stron to nic ci sie nie nalezy