  • Data: 2011-02-13 19:42:48
    Temat: Re: prawo budowlane (bilans terenu)
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "amba" <a...@m...pl> napisał

    > Cokolwiek jest w planie zabudowy - nie wiem nadal, czy płyta
    > położona na trawie zmienia, czy nie zmienia bilansu terenu

    IMHO taka powierzchnia przestaje być powierzchnią biologicznie czynną
    co oznacza zmianę bilansu terenu. Przy okazji taka zmiana wpływa też
    na ilość odprowadzanych wód opadowych gdyż zmiejsza się chłonność
    terenu.

    > Proszę o zwięzłą rzeczową odpowiedź na podaną, prostą chyba
    > kwestię - czy ktoś potrafiłby podać odopwiedź TAK/NIE, (względnie
    > TAK jesli w planie zagospodarowania to a tamto) to bym wiedział co
    > sprawdzić, / o co pytać. Z góry dzięki.

    Jak chcesz zrobić lege artis to bez grzebania w papierach i pomocy
    fachowca się nie obejdzie.
    W praktyce *na moim terenie* to wygląda tak, że na etapie oddawania
    inwestycji inspektor z PINB mierzy i liczy niemal każdą kostkę bruku i
    każde źdźbło trawy, ale jak coś zmienisz po odbiorze to już nikogo nie
    obchodzi. A jak jest u ciebie to nie mam pojęcia.