  • Data: 2011-02-14 12:59:44
    Temat: Re: prawo budowlane (bilans terenu)
    Od: "amba" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:ij9c80$97s$1@news.onet.pl...
    > inwestycji inspektor z PINB mierzy i liczy niemal każdą kostkę bruku i
    > każde źdźbło trawy, ale jak coś zmienisz po odbiorze to już nikogo nie
    > obchodzi. A jak jest u ciebie to nie mam pojęcia.

    ok ale więc od czego / jakiej instytucji zależy, czy u mnie trzeba zgłaszać
    czy nie - gdzie mam iść zapytać
    (w moimp przypadku to jest już gotowe osiedle)

    > ale jak coś zmienisz po odbiorze to już nikogo nie obchodzi
    'nie obchodzi' w sensie 'nie sprawdza', czy też 'nie dotyczy / nie
    obowiązuje' (co jest ogromną różniną bo jak nie sprawdza to ktoś podpier*li
    i wtedy sprawdzi)