  • Data: 2015-05-20 15:37:57
    Temat: Re: pomówienie o spowodowanie kolizji drogowej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości
> [...]

    Czasem moze to byc trudne technicznie. Ubezpieczony zmarl w wypadku,
    lezy w spiaczce w szpitalu, albo np jest na Antarktydzie, a kierowal
    kto inny ..

    >To jest wówczas kulancja i jest to praktykowana procedura. Poza tym
    >sam
    >fakt nieuznawania roszczenia przez ubezpieczonego nie oznacza, że
    >jest
    >ono niezasadne.

    >A traci? Nie spotkałem się z taką sytuacją, to i nie wiem jaka jest
    >praktyka.

    Praktyka zapewne jest taka, ze jak ubezpieczyciel wyplaci, to zaraz
    znizki wycofa.
    A potem mamy sprawe calkiem inna - o nieslusznie cofniete znizki, o
    wpis w UFG itp ...

    Dalsza praktyka jest taka, ze jesli podejrzany sie nie przyznaje, to
    policja kieruje przeciw niemu sprawe do sadu, a ubezpieczyciel odmawia
    wyplaty do czasu rozstrzygniecia.
    Niby slusznie ... ale ciekaw jestem kto ponosi koszty przedluzajacej
    sie sprawy.

    Tylko to z kolei nie dotyczy przypadku gdy ubezpieczony po prostu nie
    odsyla papierow i ani sie przyznaje, ani nie przyznaje.

    J.