  • Data: 2015-05-14 10:54:41
    Temat: Re: pomówienie o spowodowanie kolizji drogowej
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Kiciński" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:fe870f44-d660-44fc-8f19-c30d9133d5e4@googlegrou
    ps.com...

    >Noooo! Fajne to. Ciekawe czy inni ubezpieczyciele tez tak dzialaja,

    Podejrzewam, że tak. Ostatnio z mojej polisy Gothaer likwidował szkodę, to
    tylko zadzwolnili z pytaniem, czy potwierdzam to co napisałem w
    oświadczeniu, które sporządziłem na miejscu zdarzenia.

    >czy tylko Proame nalezy omijac szerokim lukiem?

    Omijać tylko dlatego, że ubezpieczyciel chce poszkodowanemu szybko wypłacić
    odszkodowanie?
    Wolałbyś, żeby sprawca unikał przyjęcia odpowiedzialności, a Ty czekał na
    rozstrzygnięcie sądowe kilka lat?

    Wiwo