  • Data: 2009-03-21 14:13:46
    Temat: Re: pomocy ktos mnie robi w balona!!!
    Od: h...@y...de szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Mrz., 14:43, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Nie przejmą się.
    >
    > Garmin, tomtom nie świadczą żadnego serwisu pogwarancyjnego.
    > Jeśli masz pecha, że sie zepsuje tuż po gwarancji to zostałeś z
    > kawałkiem elektroniki w ręce i możesz sobie kupić następny.
    > Taka polityka

    ok, zasady dzialania serwisu - jezeli sa takie jakie piszesz - sa w
    miare zrozumiale, prawo firmy je dowolnie ustalac. Jesli o mnie
    chodzi
    moga takie byc, nawet moze w ogole nie byc tego serwisu albo
    najblizszy na ksiezycu, albo moze sie zajmowac produkcja gaci zamiast
    naprawa sprzetu Garmin.

    ALE czuje sie oszukany, bo nawet w tym u gory cytowanym pismie
    twierdza, ze nie wlacza sie = nie nadaje sie do naprawy. Serwis
    autoryzowany, wyrocznia ekspertow czarno na bialym pisze bzdety, bo
    sprzet nawet nie byl uszkodzony, tylko po roku padla bateria.

    Uczciwie byloby chyba twierdzic, nie wlacza sie = *MY* NIE
    NAPRAWIAMY,
    nie wymieniamy bateryjek i w ogole nie zagladamy do srodka tego
    badziewia, bo taka mamy polityke, prawda?