  • Data: 2018-03-08 22:47:59
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 22:37:31 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Za co chcesz ich karać? Od chwili, gdy prawomocna stanie się opinia, ze
    > to Hymn odtwarzany publicznie powinni stać w postawie regulaminowej. No
    > i jeszcze muszą o tym zostać powiadomieni.

    Czyli od chwili gdy prawomocna stanie się opinia że tam gdzie Shrek przebiegł przez
    ulice to było mniej jak 100 metrów od przejścia to dopiero można go ukarać jak
    kolejny raz przebiegnie?
    Za naszczanie na flagę ukarzesz mnie od razu czy dopiero jak drugi raz naszczam po
    tym jak "prawomocnie stanie się opinia" że to flaga a nie dwa kawalki materiału?