  • Data: 2018-03-08 22:55:22
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-03-18 o 22:47, Kris pisze:

    > Czyli od chwili gdy prawomocna stanie się opinia że tam gdzie Shrek
    > przebiegł przez ulice to było mniej jak 100 metrów od przejścia to
    > dopiero można go ukarać jak kolejny raz przebiegnie?

    Nie, bo to 100 metrów jest, albo go nie ma. Co najwyżej, gdy się okaże,
    że ze było tylko 99 metrów, to będzie można powołać się na błąd - mógł
    tę odległość źle ocenić.

    > Za naszczanie na
    > flagę ukarzesz mnie od razu czy dopiero jak drugi raz naszczam po tym
    > jak "prawomocnie stanie się opinia" że to flaga a nie dwa kawalki
    > materiału?

    Nie. Ale znam przykład, gdy sąd uznał, że pomnik nie jest pomnikiem i
    odstąpił od ukarania niszczących go.

    Znowu brniesz w głupotę, a mnie się w takim trybie nie chce Cię
    uświadamiać, gdzie błądzisz.