  • Data: 2005-01-09 10:48:25
    Temat: Re: pełnomocnictwo w sprzedaży mieszkania
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:crqumc$bbq$1@news.onet.pl...
    > Dnia Sat, 08 Jan 2005 19:23:21 GMT, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    > naskrobał(a):

    > thx wierzyłem na słowo - ja sugerowałem się art 1138 KPC ale jak widać
    > można prościej i taniej.

    W dawnych latach co chwilę mi przysyłano pełnomocnictwa do wykonania różnych
    czynności z zagranicy i tylko raz w banku kobieta upierała się, że konsul
    nie ma praw notariusza, ale uparłem się i zasugerowałem bankowi drogę
    sprawdzającą. MSZ rozwiał wątpliwości, a bank dodatkowo sprawdził
    telefonicznie moje pełnomocnictwo czy jest autentyczne w ten sposób, że z
    MSZ uzyskał ne tel. do naszej ambasady za granicą i tam po numerkach
    potwierdzili... że taki dokument był wystawiany

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net