  • Data: 2007-07-03 10:14:50
    Temat: Re: pas ochronny domu w granicy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "noelka" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1183438726.939067.288840@m36g2000hse.googlegrou
    ps.com...
    On 3 Lip, 00:22, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Jezu człowieu chodziło mi tylko o to czy prawnie jest uwarunkowane ze
    > np. sasiad nie moze wybudowac albo posadzic debu albo czegos innego
    > przy granicy i w jakiej odleglosci !!!!

    > Jest jakis art ktory nie pozwala mi zagospodarowywac jakiegos obszaru
    > ziemi przy granicy!!!!

    W prawie cywilnym jest przepis zabraniający korzystania z nieruchomości w
    sposób zagrażajacy sąsiedniej. Tak więc moje pytanie nie było złośliwe, a
    konstruktywne. O ile można zabronić wyrzucania gnoju pod Twoja ścianę
    (względy sanitarne) czy posadzenia bluszczu (wilgoć), to nie widzę żadnej
    podstawy, do zabronienia posadzenia krzaków. Wskaż, jaką szkodę Tobie
    powodują, to przepis się poszuka.