  • Data: 2007-07-03 04:58:46
    Temat: Re: pas ochronny domu w granicy
    Od: noelka <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Lip, 00:22, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "noelka" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:1183407197.445751.92490@k79g2000hse.g
    ooglegroups.com...

    > Czyli po prostu pieniaczymy się dla samego pieniactwa? Jej grunt, jej
    > kwiatki, to jest jej sprawa. No chyba, że wykażesz, że te kwiatki jakoś Ci
    > zagrażają. Zapytałem, bo osobiście żadnego zagrożenia dopatrzyć się nie
    > potrafię, ale może jakieś istnieje.

    Jezu człowieu chodziło mi tylko o to czy prawnie jest uwarunkowane ze
    np. sasiad nie moze wybudowac albo posadzic debu albo czegos innego
    przy granicy i w jakiej odleglosci !!!!

    Jak sie nie znasz na prwie budowlanym i chcesz sie wykazac jak to jest
    pieknie miec kwiatki na posesji to inna grupa ja jestem laik w
    sprawach prawnych a to chyba grupa prawnicza a nie florystyczna czy
    jakas inna wiec do rzezczy.
    Jest jakis art ktory nie pozwala mi zagospodarowywac jakiegos obszaru
    ziemi przy granicy!!!!