  • Data: 2006-04-04 21:43:47
    Temat: Re: odszkodowanie za dziury w drogach ;)
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam nieprzyjemnosc jezdzic samochodem po drogach KRakowa ,gdzie po zimie
    > jest
    > mnostwo dziur w drogach (nawet na glownych rondach) ,przez to szybciej
    > niszczy
    > mi sie samochod ,od kogo moge zadac odszkodowania ,za spadek wartosci
    > pojazdu
    > (koniecznosc wymiany zawieszenia) spowodowane dziurami na drogach
    > miasta???
    Dobre pytanie , moze wystapmy z pozwem zbiorowym przeciwko ZGDwK ( ja tez z
    Krakowa) o zwrot kosztow napraw pojazdów ? Jezdze ul. Powstancow Slaskich
    codziennie i jej stan wola o pomste do nieba - kiedys urwe tam kolo ...
    Chyba wyciagniecie kasybedzie niemozliwe - powiedza ,ze mogles uszkodzic na
    polnej drodze....

    K.