  • Data: 2006-04-05 09:21:39
    Temat: Re: odszkodowanie za dziury w drogach ;)
    Od: "Onzo" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e0v0r9$3fr$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    Koniecznie należy zgłaszać wszelki szkody tego typu, bo primo: Można
    odzyskac ustracone koszty naprawy, secundo: W ten sposób dziury nastenego
    dnia nie będzie. Sam doświadczyłem kilkakrotnie przykrego uszkodzenia
    elementu zawieszenia na dziurze i należy wezwać policję, pokazać uszkodzenie
    a potem zgłosić w zarządzie dróg. Następnego dnia dziurę załatali chociaż
    była wczesniej przez kilka miesięcy nie ruszana przez żadne służby. Nie
    pamiętam jaka była różnica w wycenie szkody (bo potrącają nieco za
    amortyzację), ale zawsze coś.

    Pzdr
    Onzo