eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodrzucona reklamacja obuwia › Re: odrzucona reklamacja obuwia
  • Data: 2011-12-01 17:51:56
    Temat: Re: odrzucona reklamacja obuwia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail j...@p...irc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >>>> Ja uwazam, że nieuczciwość sprzedawcy powinna wrócić o niego ze
    >>>> zdwojoną siłą.
    >
    >>> Sklep kupił u producenta buty, potem je sprzedał, potem przyjął od
    >>> klienta reklamację i poprosił producenta o opinię na jej temat, po
    >>> otrzymaniu której reklamację odrzucił. Na czym konkretnie, w takiej
    >>> sytuacji opierasz swoje twierdzenie, że sklepikarz jest nieuczciwy?
    >
    >> Na tym, ze mnie, jako kupujacego, umowy z producentem ni interesuja.
    >> Ja kupiłem bty u sprzedawcy i u niego reklamuje.
    >
    > W tym konkretnym przykladzie nie Ty kupiles, nie Ty reklamowales -
    > wiec pytam o to skad wiesz, ze w tym konkretnym przypadku sprzedawca
    > jest nieuczciwy?
    >
    nie, to nie tak.
    Twierdze, że *o ile* jest nieuczciwy - ta nieuczciwośc powinna go zaboleć.
    P.S. Oczywiście ze nie JA - czepiasz się słówek?

    >> I niestety lub stety na sprzedawce spływa splendor handlowania dobrą
    >> marką ale też odjum negatywnie rozpatrzonej reklamacji.
    >
    > Klient nie ma tu nic do powiedzenia? Skoro wybral ten sklep a nie ten
    > obok, gdzie cena butow jest o x razy wyzsza?
    >
    oczywiście ze ma.
    Może kupic buty x razy drozsze bo marka, kolor, fason, wygoda i inne
    właściwości.
    Ale sprzedawca sprzedaje but wiec zgodnie z przeznaczeniem buta, mozna w
    nim chodzic i nie powinien sie rozkleic przez 2 lata.
    No chyba, ze sprzedawca jasno okreslił zywotnosc buta np. buty do biegania,
    maks 20km tygodniowo a klient biega 100km tygodniowo - wtedy rzeczywiscie
    pomimo jakiejs wady buty, moznaby przyjac ze to z winy uzytkownika.
    itd.

    >> But się rozkleił - dlaczego mam przypuszczac, ze reklamacja była
    >> nieuznana słusznie?
    >
    > Masz opinie producenta. Podwazasz ja? Argumenty jakies? Bo na razie to
    > jest tupanie i rzucanie fochem ;)
    >
    Dlaczego tupanie.
    Oczywiscie cała dyskusja opiera się na pewnych założeniach.
    Załozenia te przedstawia kupujacy (co oczywiscie mozna oznaczac, ze nie
    jest obiektyweny), niemniej trudno dyskutowac w oparciu o cos innego.
    Zakładam wiec, ze kupujacy mowi prawde i w oparciu o to, co mowi wyciagam
    wnioski.

    Czy mozesz wytłumaczyc, dlaczego but moze sie rozkleic i dlaczego
    sprzedawca mogł miec w tym przypadku rację?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,
    4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy
    i kupic wózek dziecięcy. ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1