  • Data: 2012-07-10 10:59:38
    Temat: Re: oddawanie krw,i a dzien wolny w pracy
    Od: "fart" <a...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zamierzam regularnie oddawać krew. Z tego co słyszałem od znajomego który
    > regularnie oddaje krew ( płytki krwi?) Co 2 miesiące ma z tego tytułu
    > dzien wolny w pracy gdy udzie oddac krew.
    > Jak stanowi prawo odnosnie takiej akcji ? Czy to w regulaminie kazdej
    > firmy sa jakies wzmianki na ten temat, czy to ustawodawczo jakos jest ?

    A ja podejdę do tego tak:
    Oddanie krwi jest z góry wiadomą i zaplanowaną nieobecnością, którą powinien
    pracownik
    zgłosić wcześniej pracodawcy, więc jeśli nie jest to nagła akcja ratunkowa,
    a ratunek przed kacem, to ma nieobecność nieusprawiedliwioną:).
    Co Wy na to?
    W regulaminie i przepisach przedsiębiorstwa zawieram zapis o obowiązku
    wcześniejszego powiadamiania go o tym fakcie.
    Pozdrawiam
    Fart