  • Data: 2007-04-17 21:00:59
    Temat: Re: notarialny zakup działki
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz Augustyniak napisał(a):
    > Planujemy zakupić działke budowlaną. Czy jako małżeństwo koniecznie musimy
    > się razem stawić przed notariuszem.
    Dzialke chcesz kupic sam czy z zona? Jesli sam, to zona nie jest do
    niczego potrzebna.
    > Jakaś graniczna kwota tranzakcji.
    > Czy mogę sam załatwić sprawę z notariuszem bez notarialnego upoważnienia od
    > żony ?
    Notariusz musi widziec wsystkie osoby bedace strona transakcji (bez
    wzgledu na kwote)
    > W jednym terminie zgromadzić troje ludzi (ja, żona, notariusz) to już spory
    > wyczyn
    IMHO co najmniej 4 - Wy, notariusz i sprzedajacy. Ale bez przesady - jak
    ja kupowalem mieszkanie, to potrzebne byly 4 osoba
    (My+sprzedajacy+notariusz) a kolejna transakcja po nas - notariusz + 4
    sprzedajacych + 2 kupujacych. I jakos im sie udalo ;P
    --
    badzio