  • Data: 2004-06-05 23:18:18
    Temat: Re: nietypowa sprawa - pilne
    Od: "ape" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SkunkWeed" <n...@h...com> napisał w wiadomości
    news:Xns9500B640EAFBSkunkWeed@193.42.231.152...

    > Dzięki za odpowiedź,
    > kopia jest w administracji, nie wiedziałem, że na rozwieszenie nie
    potrzeba
    > zezwolenia, na wszelki wypadek uzyskałem je wcześniej. Z opłatą za
    > użytkowanie części dachu może być problem, bo mam 2 haki przykręcone do
    > bocznych ścian bloku, z dachem moja antena nie ma żadnego kontaktu, nawet
    nad
    > nim nie przebiega, bo blok ma kształt litery L i antena jest zaczepiona do
    > krańcowych ścian.
    > Będe walczył, prawo i racja jest po mojej stronie. Musze to tylko
> [...]

    i tak pewnie was czekaja przejscia z tym komitetem dewotek. jesli antena
    bedzie dobrze zestrojona - nie ma prawa zaklocac :) z reszta urtip ceni swoj
    czas i slono kaze placic za bezzasadne wezwania, a do wystawienia rachunku
    za taki przyjazd wystarczy brak homologacji odbiornika u wzywajacego.
    oczywiscie radioamatorow to nie dotyczy (ale nie sibistow!) :p
    co mi jeszcze przyszlo do glowy - to to, ze w miedzyczasie mozecie sie
    jeszcze zwrocic o pomoc do pzk. na pewno pisemko od nich nie zaszkodzi w
    calym sporze.

    pozdro
    ape
    p.s. w poprzednim poscie podalem nie ten artykul k.c.. powinno byc: art. 684
    ( najemca moze zalozyc w najetym lokalu oswietlenie elektryczne, gaz,
    telefon, radio i inne podobne urzadzenia...)