  • Data: 2004-06-05 23:05:32
    Temat: Re: nietypowa sprawa - pilne
    Od: SkunkWeed <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > kilka lat temu uzytkownicy cb-radio spotykali sie z odmowami ze strony
    > spoldzielni. wygrane sprawy sadowe oparte o art. 685 k.c. polozyly temu
    > kres. radze na poczatku jednak wystapic do administracji z prosba o
    > uscislenie komu i w jakim stopniu pogorszyl sie odbior. oczywiscie do
    > pisma warto dolaczyc kopie protokolu urtip. na rozwieszenie
    > krotkofalowej anteny amatorskiej nie potrzeba zadnego zezwolenia. co
    > innego maszt z odciagami. tu administracja moze uzaleznic zgode od
    > opinii nadzoru budowlanego. z czym natomiast mozecie sie liczyc po
> [...]

    Dzięki za odpowiedź,
    kopia jest w administracji, nie wiedziałem, że na rozwieszenie nie potrzeba
    zezwolenia, na wszelki wypadek uzyskałem je wcześniej. Z opłatą za
    użytkowanie części dachu może być problem, bo mam 2 haki przykręcone do
    bocznych ścian bloku, z dachem moja antena nie ma żadnego kontaktu, nawet nad
    nim nie przebiega, bo blok ma kształt litery L i antena jest zaczepiona do
    krańcowych ścian.
    Będe walczył, prawo i racja jest po mojej stronie. Musze to tylko
    wyegzekwować.
    Inaczej by się to miało gdybym nadawał i rzeczywiście mógł produkowac jakieś
    zakłócenia, ale specjalnie antenę zawiesiłem wcześniej, żeby "wkomponowała
    się w otoczenie" W każdym razie nie popuszczę i dzięki za podpowiedzi.
    Michał i Monika