    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Subject: Re: nieinterwencja według GW [2.4 promila alkoholu i zgłoszenie pobicia po
    parudziesięciu minutach]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <a...@w...eu> <5f635e5f$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <1qijt8jn7tdi2$.n13umq8kl3jg.dlg@40tude.net>
    <5f63a251$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 18 Sep 2020 10:57:09 +0200

    Dnia Thu, 17 Sep 2020 19:52:17 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Oczywiście należałoby przepytać i jak to było w
    > miarę nie tak dawno, to pokombinować, bo może sprawcy gdzieś tam są -
    > wylegitymować, zapytać ich jaka jest ich wersja.

    Ale właśnie stóż prawa nic nie kombinował, tylko ziewnął i rozłożył ręce.
    To nie jest incydent. Przydługi artykuł opisuje historię kobiety z wsi pod
    Tarnowem, której były mąż ma zakaz zbliżania się, a mimo to ją nachodzi i
    bije. Policji udało się sporządzić notatkę.

    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,26287762,s
    ad-zakazal-mu-zblizania-sie-do-bylej-zony-a-on-wciaz
    -ja-bije.html

    "W zeszłym roku były mąż wszedł do jej domu przez okno, chciał zabrać
    dziecko. W środku natknął się na matkę pani Marzeny, popchnął starszą
    kobietę.

    Kolejnym razem - to też ubiegły rok - zjawił się u siostry pani Marzeny.
    Były u niej jej dzieci. - Mąż zabrał córkę, był agresywny - opowiada była
    żona. Bartłomieja C. próbował uspokoić starszy, ponad 70-letni mężczyzna,
    który był w pobliżu. Były mąż pani Marzeny uderzył go, złamał mu kość udową
    (mężczyzna ma trwały uszczerbek na zdrowiu). Wezwano policję. Gdy
    funkcjonariusze pojechali do Bartłomieja C., zaatakował ich, znieważył.

    - Na początku byłam dwa-trzy razy w tygodniu na policji. Traktowali mnie
    jak wariatkę. Raz policjant w Brzesku rzucił do dyżurnego: ,,Przyszła ta
    pani, co raz na jakiś czas kłóci się z mężem, i trzeba z nią pojechać" -
    opowiada kobieta.
    .
    W tym samym czasie śledczy z Brzeska prowadzą śledztwo dotyczące kradzieży
    dowodu osobistego, uprowadzenia dziecka i naruszenia nietykalności
    cielesnej byłej żony. W tej sprawie prokuratura nie wystąpiła o areszt dla
    podejrzanego, w zamian zastosowała dozór policji i poręczenie (sprawa jest
    w sądzie po wniesieniu aktu oskarżenia przeciwko Bartłomiejowi C.).
    Podobnie jak w innych postępowaniach.

    - Zgłaszając kolejne przypadki agresji na policji, moja klientka musi
    wszędzie jeździć z wyrokiem, by udowodnić, że były mąż ma zakaz zbliżania
    się do niej, bo policja jakoś dziwnie nie może tego znaleźć w swoich
    systemach informatycznych - mówi mecenas Wolski. - Tymczasem ten mężczyzna
    nagminnie lekceważy zakazy zbliżania się, kontaktowania z byłą żoną. I nic
    - dodaje z przekąsem.
    W piątek 4 września Bartłomiej C. znów uprowadził córkę. - Odbierałam
    dzieci ze szkoły, kiedy przyjechał. Córce zaczął mówić, że ma dla niej
    prezent, weszła do samochodu. Zablokował mnie tak, że nie mogłam
    zareagować. Syn nie chciał z nim jechać - relacjonuje kobieta.

    Pani Marzena zgłosiła sprawę policji w Brzesku. Zgłosiła także posiadanie
    narkotyków przez byłego męża, przedkładając dowody. Niewiele zdziałała, jej
    dziecko spędziło noc u ojca. Jak twierdzi, pojechała do komendy w Brzesku,
    gdzie - jak przekonuje - usłyszała, że ma sama odebrać dziecko."

    Nie wiem, czy to ma coś do rzeczy, ale ów Bartłomiej C. to syn
    prominentnego w regionie polityka PiS. Aż dziw, że Mniej Niż Zero jednak
    zainterweniował i damski bokser trafił w końcu do aresztu.
    https://bochnia.naszemiasto.pl/powiat-brzeski-areszt
    -dla-bartlomieja-c-mezczyzna-jest/ar/c15-7901937

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl